torsdag 10 oktober 2013

Sånt

Haft en lugn torsdag på jobbet. Tror dock hela tiden att det är tisdag idag eftersom jag var ledig två dagar. Så tanken på att det faktiskt är fredag imorgon känns lite absurd. Ska hur som helst ta picket och packet till landet igen. Två nätters stadsvistelse den här gången.
 Tog en morgonpromenad med Millan i pestparken
 Arton minuter över två lyckades jag nappa åt mig de två sista svenska exemplaren av Alice Munro på Stocka. Folk var helt galna. Jag behövde dom till morgondagens sändning. Varför alla andra var så ivriga har jag ingen aning om.
 Går förbi den här skylten varje dag.
 Hängde i Brunssan
Träffade på Jonski med Puman. Puman var inte så förtjust i Milla och Milla ville mest gömma sig.

4 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA det där är den sjukaste bilden på mig jag nånsin sätt? Det fanns alltså ingen bättre? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså. Jag vet inte vad du sysslar med. Men på den andra så gör du någon hamstersömnig min och den andra ser du extremt emo ut. Så ja. Det här är den bästa :D Fin är du ändå! Puss!

      Radera
    2. Alltså. Du måste snabbt skriva ett nytt inlägg så ingen ser bilden? Lina jag tänkte faktiskt idag skriva ett inlägg om hur extremt ful jag är idag...

      Radera
    3. Alltså, Nej. Jag tyckte du var så fin med klänning och allt. Blev helt klänningsinspad till jobbet imorgon. Ditt fel :D

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar