tisdag 8 oktober 2013

Tisdagsfeeliseriet

Sista kvällen här innan jag tar mig tillbaka till stan (verkligheten). Har mest hängt inne idag förutom sessionen med gräsmattan som inte direkt blev jättevacker. Gräsklipparn dog hela tiden och gräset var fuktigt så resultatet var inget de direkt skulle sända i Strömsö. Nu tänkte jag laga lite mat, äta upp den och därefter titta på en värdelös komedi som jag inte vet namnet på och förmodligen inte kommer att komma ihåg heller. Happy tuesday grottfolk.


 Milla smälter bra in i hösten
 Min faster kom förbi och skänkte mig lite kantareller. Jag själv har inte satt så många fötter i skogen.
 Har istället suttit så här.
Inser att den här får mig att framstå som übermysare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar