tisdag 15 oktober 2013

Pods?

Goddagens. Ska inte tråka ut er med mer eller mindre bittra inlägg idag. Lovar. Eller okej, om någon mer bjuder in mig till Candycrash saga på facebook kanske jag surnar till över det. Nå nej, idag är jag glad.

Undrar för övrigt vad ni lyssnar på för podar? Numera lyssnar jag på Michaelas och Dashas blogpod regelbundet och P3:s dokumentärer. M&D:s gillar jag för att det känns som om man har sällskap av tjejkompisar. De som jag tidigare lyssnat på som Alex och Sigge och Hanna och Amanda har jag lite lagt på hyllan. H&A:s pod har jag väl mest tröttnat på pga alla "Nej men guuuud", "Ååååååååh vad hääääärligt". Orkar inte riktigt med det mera. Känns så fakeat. A&S varierar, ibland blir jag bara trött på att dom är så fulla av sig själva och ibland känns dom som genier. Skulle vilja ha något lite nytänkande, annorlunda och inspirerande. Förslag?
Bilden har egentligen ingenting att göra med nånting. Men hej.

3 kommentarer:

  1. Tycker om värvet, med olika svenska kändisar.

    SvaraRadera
  2. Värvet och Hon som inte rådnar.

    SvaraRadera
  3. Har hört delar av båda och håller med att de är bra. Beror bara lite på hur intresserad man är av intervjuobjektet i fråga :)

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar