lördag 5 oktober 2013

Idag då

Det är en aning stormigt här idag. Blåser och grejer. Borde väl egentligen ha klippt gräset men sparar det tills imorgon. Är inte gräsklippning ändå lite av en traditionell söndagssyssla? SvenssonSvenssonfälket gör i alla fall sådant på söndagar. Tinnis kom förresten hit igårkväll. Grannen Matthias hälsade också på. Väldigt mysigt. Nu ska jag till stan en sväng på Jonskis fabulösa flickmiddag. Hon skickar bilder på diverse skjortor som jag kan låna eftersom jag skickade en bild på mina yllestrumpor som jag har på mig just nu. Ska bli roligt att träffa flickorna även om jag ska tillbaka hit sen. Ska ändå vara här tills tisdag så kanske det inte skadar med en urban paus?
 Skojigt ljus
 Någon tar det lugnt
 Tinnis (Tennis som jag numera kallar henne) tog med sig doftljus.
 Dagens outfit..
 Snyggt va?
 Med nytvättat hår och inget smink. landelivet.
Den här verkar tro att det är juni. Fail.

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint det är där nu. Blir riktigt landesugen! Saknar dig syster! Puss

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder - inte ofta man får nöjet att se Linnais på hösten!

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar