tisdag 28 januari 2014

#30FactsAboutMe

På twitter är den absolut största trenden just nu hashtagen #30FactsAboutMe.
Förstår dock inte hur man ska få in det på 140 tecken, så tar det här i stället.

Trettio mer eller mindre positiva saker om mig.
  1. Jag älskar att köra bil. Helst riktigt långa sträckor med hög musik.
  2. Följer många TV-serier och älskar högbudgets realityshows.
  3. Har träffat tre presidenter och en nobels fredspristagare.
  4. Har ätit pizza med Foo Fighters.
  5. Jag avskyr söndagar och blir alltid lite besvärad varje gång en lördag förvandlas till söndag 
  6. Jag äter helst inte frukost. Det händer. Men väldigt sällan.
  7. Om jag går på en date med någon som sen berättar att den inte läst Harry Potter blir jag alltid lite misstänksam.
  8. Jag tror att jag är skitbra på att hugga ved. Men misstänker att det är ren fantasi.
  9. Om en människa valt en samsung eller nokia istället för en iphone blir jag ofta lite skeptisk över människans smak.
  10. Samma gäller PC och mac.
  11. Kan inte uttala landet Schweiz.
  12. Kan inte få mina armar raka hur jag än gör. De är sneda for life.
  13. Klarar mig underligt bra på extremt lite sömn.
  14. Spelade Tibia och Counter Strike som tonåring.
  15. Har som tolvåring åkt båt över atlanten.
  16. Tror inte på gud. 
  17. Är inte döpt men däremot konfirmerad.
  18. Jag tror stenhårt på allting min horoskop-app säger så länge det är positivt.
  19. Pratar ofta och högt med mig själv. Ibland på finlandssvenska.
  20. Jag brukar säga att jag är allergisk mot katter. Sanningen är att jag helt enkelt bara inte gillar katter.
  21. Hade en hamster som hette Sabertooth som yngre. Slarvade bort den i sandlådan.
  22. Drömmer ofta mardrömmar om att jag glömt städa kaninburen. (hade kaniner som liten)
  23. Jag har en faketand. Övre främre raden. Den gamla var tydligen för ful.
  24. Är extremt dålig på att plugga. Har aldrig riktigt förstått hur man gör.
  25. Om fem år har jag ingen aning om var jag är eller gör och det skrämmer mig.
  26. Det händer att jag låtsas att jag är med i en musikvideo.
  27. Älskar att mingla, men har dåligt ansiktsminne.
  28. Blir lätt småförälskad men sällan kär.
  29. Är möjligtvis lite rädd för spädbarn.
  30. Älskar att prata överdriven svengelska eller brittiska. Det gör mig glad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar