söndag 5 januari 2014

Tipseriet

Idag ska vi lära oss något vettigt. Ett knep jag lärt min av min vän Malin som jobbar för en  superstylist i Stockholm.  Hon kan alla sådana där fashionpassion-trix som resten av oss dödliga helt missat. Antar att det finns fler än jag som äger tröjor/skjortor som blir elektriska och limmar sig fast på kroppen. Sådana som man lätt kan bli lite skogstokig på och slutar använda.
 Då ska du köpa dig en sån här, Finns i matbutiken och kostar ca 25 kronor. 
 Spraya stärkelsen över tröjan som glatt tappar allt som är statiskt och blir oskrynkligt på köpet. 
Magic.

2 kommentarer:

  1. Hjälper den kläder som drar åt sig damm och skit också? Eller bara statiska plagg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror det. Är inte helt säker men jag tycker att det verkar så i alla fall :) Testa!

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar