tisdag 21 januari 2014

Sunseteriet

Solnedgångarna här är alltid lika vackra. Sådär att det skär lite i hjärtat. Gjorde en karta innan idag över vad jag vill ha i livet. Tänker inte ta en bild på den för då kommer vi alla kollektivt skämmas lite. Lika bra att det bara är jag som skäms så blir den kanske lättare att göra något åt. Länge sen jag kände mig så lost (använder det engelska ordet eftersom det känns mindre laddat) i livet. Trodde att den känslan skulle försvinna när man fyllde tjugofem. Men sen så är jag ju känd för att vara lite lätt naiv också. Anyway. Vackert är det.
Gjorde kartan i Indesign.

6 kommentarer:

  1. Åh jag vill också göra en sån karta.. Ska vi skypa du och jag? Förlorade systrar i livet =) Hehe

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Yes Ingå <3. Tror fö att jag kommit på var du bor? Huset på kullen innan Grians? Byggdes sådär 2010?

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar