onsdag 22 februari 2017

Dagens


  • Jobbat och även förlorat i Biljard mot Sara tre gånger i rad. Kämpa, kämpa.
  • Pratat med banken om min reseförsäkring räcker för USA eller om den behöver kompletteras (den räcker tydligen gott och väl)
  • Kollat på när Niki satte upp tv:n på väggen, pratat med pappa samtidigt som Niki frågade frågor om skruvar för att sätta upp tv:n på väggen. Besökt Kallios sötaste järnaffär och fick superservice av en tjej i 30-års åldern. Älskar att det bara jobbade unga brudar där. 
  • Betalat räkningar innan jag får för mig att jag är rik. Just nu inte så rik pga väldigt dyr månad (flytt osv).
  • Gjort budget för resten av månaden och matlista
  • Känt mig svingammal. 





3 kommentarer:

  1. Har du handlat i Alppi-Rauta eller nån annanstans? Alppi-Rauta är i mitt husbolag! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa! Alppi-Rauta var det. Så himla härlig butik. Är det alltså där du bor? :D

      Radera
    2. Japp! Så nu hittar du till mig! Jag brukar sova där bland spikarna. ;)

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar