måndag 20 februari 2017

Söndageriet och ett större spontanköp till en annan kontinent

Har haft världens lugnaste helg. Så lugn att till och med min mormors helg förmodligen var mer livad. Lördagen fick jag i alla fall besök av Kugge som kom och promenerade runt pölen som även kallas vik för att sen dricka lite vin med mig innan hon for vidare på middag. 
 Författarn
 Annars var allting himla lugnt
 Sen blev det söndag och jag funderade på hur jag ska bli av med de resterande tolv semesterdagarna jag har kvar över ett glas rosé. Båtmässan har ändå varit så rosén är definitivt här.
 Milla betraktade Niki som lagade mat åt oss
 Jag läste bok
 Milla sysslade med det här
 Niki var fin
Fluffe hängde så långt hon kunde under soffan med vasen som var ivägen för Netflix. 

Sen köpte jag flygbiljetter för 10 dagar i mars på en annan kontinent. 10.3 åker jag iväg. 16 timmars flygresa och ett byte. Can´t wait. Wihooo. 

2 kommentarer:

  1. Tack för sällskap och vin! Och oooh, så nyfiken på vart du ska. Låter härligt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wihoo! tack själv. Det blev San Fransisco! :D

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar