torsdag 9 februari 2017

Podderiet

Hade över mina gamla klasskompisarna på vin och ost häromdagen. Så himla mysigt att sea alla och få snacka av sig lite. Vi borde väl ses oftare egentligen men det är väldigt svårt att pussla ihop allas tidtabeller. Man får verkligen planera, knepa och knåpa. Men nu blev det i alla fall av. 

Annars jobbade jag hemifrån idag. Förutom pilla med excelltabeller så tog jag även Fluffe två varv runt Tölöviken. I öronen har jag numera podcasten Spår. Så himla bra podd. För alla er som älskar P3:s dokumentärer är det här en självklar podd. Killarna bakom Spår har även producerat flera P3 dokumentärer så rösterna är bekanta även om formatet är annorlunda. Här går de under varje säsong djupare in i kriminalfall där saker och ting kanske inte helt stämmer. Gräver runt, intervjuar, lyssnar igenom gamla förhör. Så bra gjort och så spännande. Helt klart min nya poddfavorit. 
 Sabbe som man inte får fotografera var först på plats på vin och ost-kvällen

 Dagens tekopp
Och dagens djur

2 kommentarer:

  1. Alltså vi måste ju luncha/ta prommis/gå på öl nån dag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa!!! Vi måste! Hinner du ta en på lördag?

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar