tisdag 28 februari 2017

Tisdageriet

Vaknade upp av att jag hade jätteont i halsen imorse. Är absolut inte sugen på att bli sjuk såhär innan San Fransisco och hinner inte vara sjuk heller för den delen. Milla mådde inte heller så bra igår. Var dålig i magen och lite dämpad så idag plockade vi ut lite specialföda åt henne och Strepsils till mig från apoteket och så fick hon hänga med till kontoret. Nu är hon i alla fall lite piggare och vandrar runt och är med på olika selfies med kollegorna. 

Annars anställde jag en ny person idag till mitt team. Höll en väldigt avslappnad arbetsintervju och sen så var det bestämt. Att intervjua människor till positioner är något jag fått öva på de senaste åren. Det är olika för olika roller och vid det här laget känns det som om jag har ganska bra koll på vad som är viktigt och mindre viktigt. Det är i alla fall kul när teamet växer med bra typer. 
Den här var lite trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar