fredag 16 september 2016

Friyayeriet

Vårt kontor är svinlugnt idag. Inget borrande och nästan inga människor. Jag är även DJ idag. Så alla som inte har hörlurar på sig tvingas lyssna på mina spellistor. Hehehehehe. Nånej jag spelar bara snäll musik. Kommer inget bonkabonka eller skrikigt från min dator. 

Jag är nämligen en snäll och väluppfostrad DJ. Försöker spela sånt som de flesta gillar. Annars kan det vara knepigt att vara DJ. Speciellt på fester när man fixat den bästa playlisten och plötsligt ska någon komma och önska en låt och ger sig inte förens man spelat den. Oftast är det något internt som bara en person fattar och människorna lämnar dansgolvet. Klassikern. Att vara dj på kontoret är enklare, här har vi nämligen inget dansgolv. Än så länge. 

Annars är helgens planer Ingå. Har inte varit där på ett tag så det ska bli så skönt att åka dit. Köra dit med Nikis bil. Äntligen!
Jag måste nog öva lite på det här med att dyka snyggt.

2 kommentarer:

  1. Du hör nog till de bättre DJsen på officen!!������

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Det här skrattar jag åt eftersom jag vet precis vem du tycker är en av de sämre :D

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar