onsdag 28 september 2016

Vardageriet

Kommer in här och catchar upp lite. 
Jag har så svårt med veckodagarna för tillfället. I fredags var jag till exempel helt säker på att det vad måndag endast för att jag varit med Jonski på landet en natt. Idag trodde jag att det var tisdag eller torsdag, berodde lite på när någon frågade. Väldigt förvirrande. 

Kom just in från en promenad i Brunnsparken. Det blåser så mycket utomhus att Milla höll på att blåsa bort. Riktigt höststormigt ute och på något sätt tycker jag att det är himla mysigt. Nu har jag gjort en miniostbricka och hällde just upp ett glas rödvin. Min kollega Sara kommer snart hit på ett snabbt glas. Sen ska vi till Bronda på jobbmiddag. En sån onsdag, eller tisdag eller torsdag. Onsdag. 



Borde så tvätta den här spegeln

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar