fredag 16 september 2016

Grattis till osseriet!

Tog en längre promenad med Y, hennes systers hund Lykke och Milla innan. Det hela gick helt bra. Förutom en dispyt om en pinne efter kvällsdoppet. Antar att man får räkna med sånt ibland. 

Nu sitter jag i soffan och väntar på Niki som är och flyger flygplan. Jag försökte göra allt för att få komma med upp i luften med honom. Masserade till och med hans fötter igår av ren desperation (hatar fötter). I framtiden ska jag ge den där fotmassagen efter att jag fått min vilja igenom. Note to myself. Nånej, skoja bara. Jag får säkert följa med och flyga flygplan en annan dag. Dessutom lämnade han gott vin till mig i kylen. Mycket gulligt men jag har tänkt något helt annat. Jag har nämligen planerat att poppa en Bollinger dagen till ära. Varför då?

För att idag hände en grej på mitt jobb som jag väntat på i mer än 8 månader plus att vår bil är tillbaka och hel. Ja! Vilken jäkla dag! Nu ska bara Niki landa och hämta mig så att vi kan köra till Ingå och fira!

Skål och grattis till oss!
Bra handväskeutrymme i Cessnor


Bilder från när jag fick flyga med senast. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar